Dhermi - Palase, shitet toke ne bregdet , 4.500 m² 650.000 € (Rruga e Re Nacionale Dhermi - Himar)
- Dhermi - Palase
- Nr. Njesia - Zona me e afert?
- 9 Qender
- Tipi
- toke ne bregdet
- Siperfaqja m²
- 4500 m²
- Cmimi Euro
- 650000 €
Dhermi, shitet toke bujqesore , ne nje nga pikat me te bukura te Rivjeres Shqiptare. Toka pozicionohet buze rruges se re nacionale, Dhermi - Himar, afersi me rreth rrotullimin qe shkon per Drymadhes. Distance me detin 1km, me makin 5 min. Afer prones gjenden disa resorte turistike te cilat jan ne faze ndertimi dhe projektimi, duke e ber te gjithe kete zone nje potencial me zhvillim te larte akomodues.
Vendodhja ofron pamje panoramike te gjith Bregdetit Jonian,duke bere bashke kaltersin e detit me peisazhet e taracave te mjedisit rethues. Me hapjen e Aeroportit te Vlores, si ure lidhse me Tynelin e Llogaras, vetem per 45 min do te jet distanca me Aeroportin e Vlores. Kjo pron eshte e pershtatshme per ngritjen e strukturave hoteliere apo posedimin e vilave private.
kontaktoni!
Cel. : 0692731191
Vendodhja ofron pamje panoramike te gjith Bregdetit Jonian,duke bere bashke kaltersin e detit me peisazhet e taracave te mjedisit rethues. Me hapjen e Aeroportit te Vlores, si ure lidhse me Tynelin e Llogaras, vetem per 45 min do te jet distanca me Aeroportin e Vlores. Kjo pron eshte e pershtatshme per ngritjen e strukturave hoteliere apo posedimin e vilave private.
- Kategoria Toke Bujqsore
- Siperfaqe 4500m2
- Planimetri e Rregullt
- Toka eshte e Manaxhuar dhe Regjistruar
kontaktoni!
Cel. : 0692731191