• Tirane, Kerkohet Warehouse Clerk

***Për versionin në Shqip, ju lutem shikoni më poshtë:

A multinational Company, with a long-standing presence in Albania, is seeking for a warehouse clerk.

Applicants will be responsible for the following:
  • Pick and pack: Follow the procedures of preparation of the parcels and ensure that all the parcels are sent out according to company policies.
  • Receiving the shipments, entering the imports in AS400 warehousing, detailed physical check and report of any discrepancy or products incompatibility.
  • Assisting warehouse reports as required ( master data controls and reconciliation, entering data)
  • Strictly follows safety codes and FIFO procedures and control for expiry dates and report to WH Manager.
  • Carry out tasks as assigned by the warehouse supervisor / manager
  • Maintain records of all activities and processes pertaining to the storehouse and inventories.
  • Identify damage, loss, or surplus of goods and materials stored in the warehouse.
  • Place merchandise on pallets or shelves for distribution.
  • Maintains optimal physical condition of warehouse; issuing work orders for repair and requisitions for replacement.
  • Perform facilities maintenance.
Eligibility Requirements:
  • Higher education diploma
  • Knowledge of English language as well as basic computer skills (Word, Excel programs etc)
  • Similar experience and ability to work in a team.
  • Driving license class B
We offer a satisfying working conditions and salary in full respect to the labor law.
If you believe that you fulfill the above requirements and would like to be considered for this position, please send your updated CV at e.cekici@lrworld.com
Deadline for applications is the 29[SUP]th[/SUP] of February.
===================================

Kompani ndërkombëtare me prezencë shumë-vjeçare në Shqipëri, kërkon punonjës magazine.

Aplikuesit do të jenë përgjegjës për detyrat e mëposhtme:
  • Ndjek procedurat e përgatitjes së porosive të klientit dhe siguron që ato të dërgohen në përputhje me politikat e kompanisë.
  • Pranimi i dërgesave, hyrja e importeve në sistemin operativ të kompanisë, kontrolli i detajuar fizik dhe raporti i ndonjë mospërputhjeje ose papajtueshmërie të produkteve.
  • Ndihmesë në raportet e lidhura me magazinën sipas kërkesës (kontrolle të të dhënave, sasive, çmimeve etj)
  • Ndjek rreptësisht kodet e sigurisë dhe procedurat e FIFO-s dhe kontrollin për datat e skadimit dhe raporton tek Menaxheri .
  • Kryen detyra siç janë caktuar nga mbikëqyrësi / menaxheri pergjegjes.
  • Mban të dhëna për të gjitha aktivitetet dhe proçeset që i përkasin dhe merr pjese në inventaret periodike.
  • Identifikon dëmtimin, humbjen ose tepricën e mallrave dhe materialeve të depozituara ne magazine.
  • Vendos mallrat në paleta ose rafte për shpërndarje.
  • Ruan gjendjen fizike optimale të ambjentit te punes dhe kryen mirëmbajtjen e nevojshme.
Kërkesat minimale për pozicionin vakant:
  • Diplomë e arsimit të lartë
  • Njohje e gjuhës angleze dhe programeve Word, Excel, etj
  • Eksperienca të ngjashme dhe aftesi për të punuar në grup.
  • Leje drejtimi për automjet e klasit B
Ofrojme kushte mjaft të mira pune dhe pagese, në respekt të plotë të kodit të punës.
Nëse mendoni se I plotësoni kushtet e mësipërme dhe dëshironi të merreni në konsideratë për këtë pozicion, ju lutem dërgoni CV-në tuaj të përditësuar në adresën e e-mailit e.cekici@lrworld.com
Afati i fundit për aplikim është data 29 Shkurt

Apply
Back