• PER QERA

Cmimi Euro
Jepet me qira apartament ne zonen e "21 Dhjetori", prane Fakultetit te Inxhinierise, Rr. “Frosina Plaku”
Apartamenti eshte 1+1 por i pershtatur 2+1 dhe ndodhet ne katin e 2-te banimi me siperfaqe 80 m2, qe e ben apartamentin shume komod per nje familje me 4 persona.
Organizohet ne dhomen e ndenjes, ambientin e gatimit te vecuar, dy dhoma gjumi dhe nje tualet me dritare. Orjentimi Lindje.
Pozicioni i apartamentit eshte i favorshem, duke patur te gjitha fasilitetet prane (Kopshte per femije, Shkolla “ Naim Frasheri”, Ambulanca 9) dhe akses ne pikat kryesore te qytetit me distance shume te vogel prej 50m. nga Unaza e Vogel dhe 1700 m.nga Qendra e Tiranes.

Apartment for rent in the area of "21 Djetori", near the Faculty of Engineering, Rr. "Frosina Plaku" The apartment is 1+1 but adapted to 2+1 and is located on the 2nd floor of the building with an area of 80 m2, which makes the apartment very comfortable for a family of 4 people. It is organized in the living room, separate cooking area, two bedrooms and a bathroom with window. Orientation East. The position of the apartment is favorable, having all facilities nearby (Kindergarten, "Naim Frasheri" School, Ambulance 9) and access to the main points of the city with a very short distance of 50m. from Vogel Ring and 1700 m. from the Center of Tirana.

Cel. : 068 20 41 108

WhatsApp
Back