Shtepi me qera

apartamente me qera - Objekte banimi rezidenciale, banesa, ndarje qeraje, garsoniere, vila

Filters

Tirane
Nr. Njesia - Zona me e afert?
5 Selite | Kodra e Diellit
Tipi
Siperfaqja m²
110 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
1000
Zona/Rruga : Rezidenca Kodra e Dielli 2 Disponojme duplex per qira tek Rezidenca Kodra e Diellit 2. Informacion mbi apartamentin: • Kati 1 dhe...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
65 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
550
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me Qira Apartament 2+1 prane Kodres se Diellit. Apartamenti ka nje siperfaqe 64.5 m/2 i organizuar ne: 2...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
100 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 5
Cmimi Euro
650
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartament 2+1+Post Parkimi Te Kodra e Diellit Apartamenti ndodhet tek Kodra e Diellit - Kompleksi...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
130 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 0
Cmimi Euro
850
Zona/Rruga : Rezidenca Kodra e Diellit 2 Informacione mbi pronen : Siperfaqe apartamenti+oborr: 130 m2 Ndodhet ne katin 0. Organizimi ...
Tirane
Tipi
Vile
Siperfaqja m²
119 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
1500
Zona/Rruga : Rezidenca Kodra e Diellit 1 Vile 2-kateshe me qera: -Siperfaqe neto: 119m2 Organizimi : Kuzhine 2 Dhoma Gjumi 2 Tualete 1 Verande...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
65 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
580
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartament 1+1, i pa banuar me pare, ne Rezidencen Kodra e Diellit. Apartamenti ndodhet ne nje pallat...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
80 m²
Kati
Kati 0
Cmimi Euro
600
Zona/Rruga : RRUGA E ZALLIT , KODRA E DIELLIT 2 ?? Apartamenti me sipërfaqe totale 80m2, e mobiluar ??, sipërfaqe e brendshme 60m2. Ka balkon ...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
600
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartament 1+1, i pa banuar me pare, ne Rezidencen Kodra e Diellit. Apartamenti ndodhet ne nje pallat...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
175 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 0
Cmimi Euro
850
Zona/Rruga : Rruga Kodra e Diellit Apartament 2+1+verande me qera tek Kodra e Diellit ID: 2980 Super Apartament 2+1+verandetek Kodra e Diellit...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
60 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
600
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
87 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 8
Cmimi Euro
550
Zona/Rruga : Isuf Elezi Apartament 2+1 per qira , te stacioni i fundit i Tiranes se re Apartamenti ndodhet ne katin e 8 te nje pallati te ri me...
Tirane
Tipi
apartament
Nr dhoma
2+1
Cmimi Euro
800
🔥 Qera, Apartament 2+1+2 📍 Rezidenca Kodra E Diellit ▶️Totalisht i Investuar 🔝 Apartamenti ndodhet në një nga zonat më të preferuara per banim 💶...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
130 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
800
Zona/Rruga : Rezidenca Kodra E Diellit Apartamenti është i pozicionuar në Rezidencen Kodra e Diellit. Informacion mbi apartamentin: • Sipërfaqja...
Tirane
Tipi
Siperfaqja m²
110 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
1000
Zona/Rruga : Residenca Kodra e Diellit 2 Disponojme duplex per qira tek Rezidenca Kodra e Diellit 2. Informacion mbi apartamentin: • Kati 1 dhe...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
430
Zona/Rruga : rruga Kodra e Diellit Jepet me qera Apartamenti 1+1 430 mije leke , Kodra e Diellit prane palestres Performance. Ndodhet ne katin...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
102 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Rruga E Zallit Jepet me qera apartamenti 2+1, ne rrugen e Zallit, Kodra e Diellit. Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Korridor...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
64 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Rruga Shkelqim Fusha Jepet me qera apartamenti 1+1 Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Kuzhine 1 Korridor 1 Dhome gjumi 1...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
62 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : rruga Shkelqim Fusha Jepet me qera apartamenti 1+1 450 mije leke , rruga Shkelqim Fusha ngjitur me hotel Queen. Ndodhet ne katin e...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
109 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 0
Apartamenti ndodhet në Kodrës së Diellit 2,Tiranë Informacion mbi Apartamentin: • Kati i 3 banim • Sipërfaqja e apartamentit: 109.19 M2...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 5
Cmimi Euro
350
Zona/Rruga : Kodra eDiellit https://firstinvest.al/prona/apartament-me-qera-11-i-mobiluar/ Apartament per qeradhenie Tipi 1+1 i mobiluar...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
65 m²
Cmimi Euro
350
Zona/Rruga : Rruga Bill Klinton JEPET ME QIRA Apartamenti 1+1 📍Adresa:Rruga Bill Klinton 🏢Kati: 3 📐Sip.65m 2 Pallat i ri me ashensor. 🛋️ Hyrja...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
100 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Rrapo Hekali - JO PER AGJENSI! Apartament me Qera siperfaqe total 100m2. Apartamenti ndodhet ne rrugen Rrapo Hekali, prane Eleonores...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
67 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartamenti 1+1, prane Universitetit New York, ne nje zone fantastike tek Rezidenca Kodra e Diellit...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
60 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartament 1+1, tek Kodra e Dielit. Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Kuzhine 1 Korridor 1 Dhome...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
105 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera apartamenti 2+1, tek Kodra e Diellit. Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Korridor 1 Kuzhine 2...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
112 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet me qera 2+1, tek Kodra e Diellit. Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Korridor 1 Kuzhine 2 Dhoma gjumi 1...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
112 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 3
Cmimi Euro
500
Zona/Rruga : Bill Klinton Jepet me qera apartamenti 2+1 Apartamenti organizohet ne: 1 Sallon 1 Kuzhine 1 Korridor 2 Dhoma gjumi 1 Tualet 1...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
189 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 0
Cmimi Euro
1600
Zona/Rruga : kodra e diellit Duplex me qira Informacione: Lokacion: Kodra e Diellit 2 Sipërfaqe totale: 189 m2 Sipërfaqe verandë: 28.9 m2 Kati...
Tirane
Tipi
Vile
Siperfaqja m²
200 m²
Nr dhoma
4+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
2000
Zona/Rruga : kodra e diellit Jepet vile me qira tek Rezidenca Kodra e Diellit! Siperfaqe ndertimi 200m2 Vila eshte 3 kate +pishine Organizimi ...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
95 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Selite Apartament - Me Qira - Selitë, Shqipëri Apartament 2+1 per qira ne Selite! 400 € Qera Mujore Selite - Selitë, Shqipëri Nr...
Back