Shtepi me qera

apartamente me qera - Objekte banimi rezidenciale, banesa, ndarje qeraje, garsoniere, vila

Filters

Tirane
Nr. Njesia - Zona me e afert?
5 Selite | Kodra e Diellit
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
65 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
390
Zona/Rruga : Kodra e Diellit ✅Apartament 1+1+BLK me qera 📏65m2 🚪kati i katert 🏡totalisht i mobiluar 📍Kodra e Diellit 💰390€ ⚜VR222 Ne zonen...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
102 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
800
Zona/Rruga : Rruga Shkelqim Fusha Jepet apartament me qera 2+1+2 tek rruga Shkelqim Fusha, tek pallati i Big Market. Apartamenti ka nje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
69 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Kodra Diellit Apartament 1+1 me qera ne hyrje te Rezidenca Kodra e Diellit ( jo brenda). Apartamenti eshte i organizuar ne nje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
78 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
600
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Ofrohet me qira Apartament i tipologjise 2+1 te Kodra e Diellit 1. Ndodhet ne katin 2 banim. Pallat i ri me...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
124 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
650
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Tek Kodra E Diellit Japim Me Qira Apartament 2+1+2! Info te prones: Siperfaqa Neto - 124 m2 Kati 1 banim Ndertim i...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
120 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
600
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament 2+1 per Qira Tek Kodra e Diellit! Apartamenti ndodhet ne zonen e Kodres se Diellit, fillimi i rruges...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
95 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
550
Zona/Rruga : Hamdi Pepa Apartament 2+1 + Post Parkimi me qira ne Selite ! Jepet apartament me qera 2+1 ne Selite , rruga Hamdi Pepa . Apartamenti...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
105 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 0
Cmimi Euro
950
Zona/Rruga : Kodrat e Diellit Apartamenti ndodhet një nga zonat më të qeta për banim dhe me më shumë facilitetete. Organizohet nga një sallon...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
100 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
300
Zona/Rruga : Rruga Bernardin Palaj 24, Tirana Jepet Shtepi ne qera , Banim ne Pallat Egzistues 2+1zona: Selite / Kodra e DiellitMe vendndodhje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
130 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
1500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament me qira ne zonen e kodres se diellit. Ambient komod dhe super i investuar me nje hapsire te mjaftueshme...
Tirane
Tipi
Vile
Siperfaqja m²
240 m²
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
1800
Zona/Rruga : Selite Kati 2 i nje vile me qera. Ndodhet ne Selite dhe i pershtatshem per cdo person qe eshte i interesuar per kete prone. Cmimi...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
85 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Rruga Rrapo Hekali Jepet me qera apartament 2+1+2 te kodra e diellit i mobiluar kati i 4 me ashensor,apartamenti ndodhet tek...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
69 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament 1+1 me qera prane Rez. Kodra e Diellit Apartament 1+1 me qera ne hyrje te Rezidenca Kodra e Diellit ( jo...
Tirane
Tipi
Siperfaqja m²
108 m²
Nr dhoma
5+1
Cmimi Euro
1500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Ofrohet per qera duplex te Rezidenca Kodra e Diellit 2 Me siperfaqe totale 320m2 . Organizimi : Kati i pare eshte...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
123 m²
Nr dhoma
3+1
Cmimi Euro
800
Zona/Rruga : Eleonora Apartament luksoz 3+1 me qira te Eleonora! Zona ofron facilitete te ndryshme. Apartamenti ka planimetri te rregullt dhe...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
75 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 3
Cmimi Euro
550
Jepet apartament me qira tek Kodra Diellit. Apartamenti eshte i organizaur ne nje sallon me kuzhine, dy dhoma gjumi, dhe nje tualet. Ndodhet ne...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
85 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Disponojmë apartament 2+1+2 për Qera ,tek Kodra e Diellit, Pranë Rezidencës Kodra e Diellit 1, Tiranë. Informacion...
Tirane
Tipi
garsonier
Nr dhoma
1 dhome
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
300
Zona/Rruga : Kodra e Diellit GASONIERE ME QIRA 📍 Kodra e Diellit • kati 1 ✨ Qira: 300 💶 Nxitoni per te rezervuar takimin tuaj per kete prone...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
69 m²
Nr dhoma
1+1
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament 1+1 me qera tek Kodra e Diellit. Jepet apartament 1+1 me qera tek Kodra e Diellit. Apartamenti ka nje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
98 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 7
Cmimi Euro
500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Organizohet ne: 1 dhome ndenie + kuzhine, 2 dhoma gjumi, 1 tualet, 1 korridor shperndares dhe 1 ballkon. Cel. ...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
69 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 4
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament 1+1 me qera ne hyrje te Rezidenca Kodra e Diellit ( jo brenda). Apartamenti eshte i organizuar ne nje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
200 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 3
Cmimi Euro
2000
Zona/Rruga : Kodra e Diellit 1 Jepet Me Qira Apartament 3+1+2 +2Post Parkimi Te Kodra E Diellit 1! Informacione mbi pronën: Apartamenti jepet...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
100 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
300
Zona/Rruga : rruga bernardin palaj Jepet Shtepi me qera per Banim ne Pallat Egzistues 2+1zona: Selite / Kodra e DiellitMe vendndodhje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
1 dhome
Kati
Kati 1
Cmimi Euro
400
Jepet Shtepi ne qera , Banim ne Shtepi Private 1+1zona: Selite / Kodra e DiellitMe vendndodhje...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Jepet apartament 2+1 me qera te Kodra e Diellit ,70 m2 kati 2 , i mobiluar me kushte te mira jetese. VR044 Cel. ...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
100 m²
Nr dhoma
2+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
600
Zona/Rruga : Kodra e Diellit,Tirane Disponojmë Apartament 2+1 për qera. DB33744 Ndodhet tek Kodra e Diellit. Informacion mbi apartamentin: •...
Tirane
Tipi
Siperfaqja m²
122 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
700
Zona/Rruga : Rezidenca Kodra e Diellit 2 Duplexi është i pozicionuar në një zonë Elitare, tek Rezidenca Kodra e Diellit 2. Rezidenca Kodra e...
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
70 m²
Nr dhoma
1+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
450
Zona/Rruga : Selit Apartament per qira Tipologjia 1+1 i mobiluar Godin Private Kati 2 Banim Cel. : 0697898826
Tirane
Tipi
apartament
Siperfaqja m²
115 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 3
Cmimi Euro
400
Zona/Rruga : Kodra e Diellit Apartament 3+1 per qira tek Kodra e Diellit!Ofrohet apartament tek Kodra e Diellit. Ambjenti organizohet ne nje...
Tirane
Tipi
Vile
Siperfaqja m²
250 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 2
Cmimi Euro
1500
Zona/Rruga : Kodra e Diellit 📍Jepet Super Vile 2-kateshe me qera tek Kodra e Diellit 📐Vila ka siperfaqe ndertimi 250 m2 dhe 200 m2 verande...
Back