apartament
Siperfaqja m²
160 m²
Nr dhoma
3+1
Kati
Kati 10
Cmimi Euro
Ofrohet per qera nje apartament 3+1 i cili ndodhet ne katin e 10 te nje ndertimi te ri me ashensor. Apartamenti eshte totalisht i mobiluar dhe i investuar ne detaje. Sistemi i kondicionimit eshte qendror Daikin i cili ben ngrohjen dhe ftohjen e te gjithe ambjenteve.Ne apartament jane bere investime ekstra ne elektrike ,hidraulike dhe vetrat e xhamit. Orientimi i apartamentit eshte Jug-Lindje cka ben qe apartamenti te jete i ndricuar ne pjesen me te madhe te dites nga drita natyrale e diellit. Ka dy ballkone te cilat kan pamje te lire . Ne cmim eshte i perfshire dhe nje post parkimi. Cmimi i qerase eshte neto.

Per me shume informacion ose nje vizite ne prone mos hezitoni te me kontaktoni.

Apartment 3+1 for rent located on the 10th floor of a new building with an elevator. The apartment is fully furnished and invested in details. The air conditioning system is central Daikin, which heats and cools all areas. In the apartment, extra investments have been made in electricity, hydraulics and glass windows. The orientation of the apartment is South-East, which means that the apartment is illuminated during most of the day by natural sunlight. There are two balconies which have a free view. A parking post is included in the price. The rental price is net. For more information or a visit to the property, do not hesitate to contact me.

Cel: 069 207 0057

WhatsApp
Back