• Apartments in Orikum from 15euro-Sea View//Apartament + Verande , pamje nga deti duke filluar nga 15euro/nata

Cmimi Euro
--------------------------------English Version--------------------------------------The apartments are located on the 8th floor (terrace) of the palace and have a larger surface veranda which provides a truly stunning view, you can enjoy the mountain scenery and coastal him simultaneously.The apartments are newly furnished and ensure you stay more comfortable.Each apartment is equipped with TV, air conditioner, washing machine and everything you need and has a capacity of up to 4 people.Location in a well populated area offers you the opportunity to have very close all the services you need (supermarket, bar, post, Exchange, pharmacy, restaurants etc.)The palace is equipped with an elevator available 24h .Energy supply and water are also 24hours.All these are offered close to the beautiful Rradhimes, and Orikumi Beaches.
Prices:
25 euro/night in Mai & September
30 euro/night for June
35 euro/night for July and August
For every question and further informations please contact us at :

Cel. 00355 6840 77149
Email : arto891@web.de
https://www.facebook.com/VacationVlora

You are Welcome !
-----------------------------Albanian Version---------------------------------------
Jepen me qera apartamente me siperfaqe 50m2 +40 m2 verande.
Apartamentet ndodhen ne katin e 8 (tarrace) te pallatit dhe kane nje siperfaqe te madhe verande qe ju siguron nje pamje vertet mahnitese,mund te shijoni peisazhin malor dhe ate bregdetar njekohesisht.Apartamentet jane te sapo mobiluar dhe ju sigurojne qendrim teper komod.Cdo apartament eshte i paisur me televizor ,kondicioner,lavatrice e cdo gje qe ju nevojitet dhe ka nje kapacitet deri ne 4 Persona. Vendndodhja ne nje zone te mire banuar ju ofron mundesine te keni fare prane te gjitha sherbimet qe ju nevojiten(supermarkete,bar,post,exchange,farmaci ,restorante etj)Pallati eshte i paisur me ashensor ne dispozicion 24 ore.Furnizimi me energji dhe uje gjithashtu 24ore.
Te gjitha keto ju ofrohen fare prane plazheve te bukur si ai i Orikumit dhe plazheve te Rradhimes.
Cmimet :
25 euro/nate per muajit Maj & Shtator
30euro/nate per muajin Qershor
35 euro/nate per muajin Korrik dhe Gusht
Per cdo pyetje apo deshire tuajen ju lutemi te na kontaktoni si me poshte :

Cel. 00355 6840 77149
Email : arto891@web.de
https://www.facebook.com/VacationVlora

JU MIREPRESIM !

Contact WhatsApp
Back