• Tirane, Jepet me Qera Apt. 2+2+A+BLK Kati 6, 95 m² 500 Euro (Shkolla e Baletit)

Cmimi Euro
Zona/Rruga : Shkolla e Baletit.Apartament me siperfaqe 95 m2, me vendodhje strategjike ne territor, afer qendres se Tiranes, (50M mbi Xhamia e Tabakëve)Apt, Lidhet shume mire me arteriet e qytetit per sherbimin publik. Apt dodhet ne katin e 5 te nje pallatit 9 katesh. Disponon garazhd te mbyllur per dy makina të përfshira në çmim.Apartamenti eshte arreduar me te gjtha orendite e nevojshme.Apartamenti ka :-2 dhoma gjumi- 2 banjo - 1 korridore -1 BallkonTe gjitha ambjentet kane drite natyrale dhe lihen qiramarresit ne statusin qe shihen ne fotografi.Cmimi i qirase mujore eshte 500 euro.kontakti direkt me pronarin e apartamentit: Cell: 069 405 1115 (WhatsApp)medi.gurra-kaciqi@hotmail.it________________________________________Area/Street: Mosque of Tabake Apartment with a surface area of ​​95 m2, with a strategic location in the territory, near the center of Tirana, (50M above the Mosque of Tabakve) Apt, It is very well connected to the city's arteries for public services. The apartment is on the 5th floor of a 9-story building. It has a closed garage for two cars included in the price. The apartment is furnished with all necessary furniture. The apartment has: -2 bedrooms - 2 bathrooms - 1 corridor -1 balcony All rooms have natural light and are left to the tenants in the status seen in the photos. The monthly rent is 500 euros. direct contact with the owner of the apartment: Cell: 069 405 1115 (WhatsApp) medi.gurra-kaciqi@hotmail.it

Contact WhatsApp
Back