• Tirane, ofroj vend pune

What are we looking for?
The good news is that your training will teach you everything you need to know to succeed on the job. But there are a few skills you should have from the get-go:

You’re a communicative and friendly person who values customers and takes absolute pride in everything you do.
You’ve got attitude - the right kind of course - and understand the need to be on time, all the time. You can provide quality customer service through positive interaction with customers in person or by phone.
You can work as part of a team.
You can maintain the food dispensing equipment in sanitary working conditions.
You drive safe and you are good in time management.
You are experienced in food delivery for at least 1 year.
Spoken English and/or Italian are an asset.
And you’re at least 18 years old.

Çfarë karakteristikash duhet te keni?
Lajm i mirë është se trajnimi juaj do t'ju mësojë çdo gjë që ju duhet të dini për të pasuar sukses në kete punë. Por ka disa aftësi që ju duhet të keni si fillim:

Ju jeni një person i komunikueshem e miqesor, që vlerëson klientët dhe jeni krenar ne cdo gje qe beni.
Ju keni disipline dhe e kuptoni qarte nevojen per te qene ne kohe, gjithmone. Ju mund t’i ofroni sherbim cilesor klienteve nepermjet nje komunikimi pozitiv balle per balle apo ne telefon.
Ju mund te punoni si pjese e nje skuadre.
Ju jeni ne gjendje te mbani ne kushte te pershtatshme sanitare pajisjen e shperndarjes se ushqimit.
Ju ngisni mjetin ne menyre te sigurte dhe menaxhoni mire kohen.
Ju keni te pakten 1 vit eksperience ne shperndarjen e ushqimit.
Anglishtja dhe/ose italishtja e folur do te perbente avantazh.
Dhe ju jeni te pakten 18 vjeç.

Duties of a KFC Delivery Person

KFC (Kentucky Fried Chicken) is one of the largest fast food chains in the world. They serve delightful food from eye-boggling full meals to savoring desserts. Being a Delivery Person in KFC means delivering the food to our customers as they demand in their premises.
KFC Delivery Person will also communicate through phone to our clients.
KFC also have great sympathy for the customers and team members alike. They want to have a cheerful and interactive atmosphere around. Being a KFC Delivery Man involves being cheerful all the time, delightfully bringing the food to the customers with a smile.

Detyrat e një Shperndaresi Ushqimi

KFC (Kentucky Fried Chicken) është një nga kompanite më të mëdha fast food në botë. Ato shërbejnë ushqim te shijshem, dhe embelsira te papara. Të jesh një shperndares ushqimi ne KFC do te thote t’i dorezosh klienteve ushqimin sipas porosise ne vendndodhjet e tyre.
Shperndaresi i Ushqimit ne KFC do te komunikoje edhe ne telefon me klientet.
KFC gjithashtu ka kujdes të madh për konsumatorët dhe po ashtu per anëtarët e ekipit. Ata duan të kenë një atmosferë të gëzuar dhe interaktive perreth. Të jesh shperndares ushqimi ne KFC do te thote të jesh i gezuar dhe entuziast gjatë gjithë kohës, duke u shërbyer klientëve me një buzëqeshje.

Shënime
Dergoni nje C.V. dhe fotokopje te kartes se identitetit ne adresen e meposhtme:
hr@kfc.com.al

Apply
Back