• Katar, ofroj vend pune Te ndryshme , lexo listen e profesioneve te lidhura me njof.

Je i ri ? Flet e shkruan mire anglisht ? Kerkon te ndertosh nje karriere dhe nuk te ofrohet mundesia e duhur nga tia nisesh ? Kerkon nje eksperience ne Lindjen e mesme , por nuk ke mundesi financiare ta rrealizosh ? Te lutem posto CV tende ne
hanaralan430@yahoo.it
Per cdo aplikim nuk merren para as ne fillim dhe as ne fund te sherbimit . Klientat tone nuk kane detyrime financiare ndaj nesh .
Kaloni testin e anglishtes me ne dhe me pas ju japim menjehere nje mundesi punsimi .
Cfare kerkohet nga ju ?
Anglishte shume e mire
Vullnet dhe vendosmeri per te punuar ne nje vend te huaj .
Mos humbisni kohe !!!
Do ju veme ne kontakt menjehere pasi te studiojme profilin tuaj me punedhenesit .
Eksperienca ne fusha te ndryshme perben avantazh , por kusht i domosdoshem eshte anglishtja shume e mire .
Fushat e kerkuara :
1.Secretary-(females only) - with strong and pleasant personality , with relevant excperience
indipendent and can work with minimum supervision

2.Accountant Male\Female- with widespread knowledge in the same field . Indipendent and can work with minimum supervision
3. Inferior designer Male \Female - with widespread knowledge in the same field or fresh gratruates
4.Aluminium Fabricator - with 3 years of job excperience
5.Welder - with 3 years of excperience
6.Painter with 3 years of experience
7.Personal assistent female - with widespread knowledge in the same field indipendent and can work with minimum of supervision
8.Production Manager - with widespread knowledge in the same field , with relevant experience , will be able working in steel , aluminium and furniture factory .
10.Beauticians -can manage to do professional make up
,IPL and other beauty machines , can work with minimum supervision
, Skin care and body treatment professional
11.Hairdresser- with extensive experience , working indipended , can do hair cut , hair coloring and other hair treatments .
12.Nail technitians -with pleasing personality , job expience at leats 2 yars
13.Massage therapist-2 years excperience
14.Spa Manger -
15.Spa supervisor
16.Customer personel receptionist
17.Spa receptionist
18.Physiologist - with relevant experience in health are can work with minimum supervision
19.Marketing executive
20.Dieticiens - Degree in nutritions and diets
21.Nursery manager female
22. Assistent manager
23. Secretary
24.English teacher female
25.Educational therapist - at least 2 yrs of experience
26.Psychologist - Ability to relate and to empatize with a range of people . 27.Psycologhy degree minimum 2 yrs experience

Faleminderit
Telefon + 971 551056909
Mirepresim aplikime .

Apply WhatsApp
Back