• Tirane, ofrohet telework Perkthyes

Perkthej shqip gjermanish Ofroj perkthime shqip gjermanisht dhe anasjelltas me goje dhe me shkrim. Perkthimet me shkrim 0,05€(5 cent) fjala. Per perkthime te gjata mbi 10 mije fjale sipas marreveshjes. Une kam arsim te larte be drejtesi por kam gjithashtu 9 vjet shkolle te bere ne gjermani duke bere mature profesionale ne drejtim ekonomi dhe administrate si dhe shkolle profesionale. Une perkthej gjuhen zyrtare dhe njoh mire legjislacionin per te huajt ne gjermani(ausländergesetz). Mund te perkthej ketu ne shqipri edhe ceshtje gjyqesore ne gjykata ne ceshtje civile per cdo lloj rasti ligjor pasi njoh mire proceduren civile dhe ligjet ne fuqi. Per cdo informacion te metejshem me telefononi 0686387071 ose email landinsicht2@hotmail.de
------------------------/----------------------/----- Deutsch-Albanisch Albanisch -Deutsch übersetzung Meine damen und Herren, ich bitte übersetzungen in Schrift und Sprache 0.05€ das Wort. Bei mündliche Überstetzungen nach vereinbarung. Ich kann für verschiedene Bereichen übersetzen wie z. B im juristischen bereich oder allgemein verschiedene Texte. Ich habe Realschulabschluss, fachabi, und 3und1/2 jahre betriebliche Ausbildung in Berlin absolviert, ausserdem habe ich gerade mein Jurastudium in Albanien abgeschlossen, durchschnitt 1,8. Für weitere Infos stehe ich Ihnen gerne zu verfühgung: Tel 00355 686387071 Oder email landinsicht2@hotmail.de. Ich kann auch überall in Deutschland übersetzen wenn es gewünscht wird. .

Tel. : 00355686387071

Cel. : 0686387071
 


Apply WhatsApp
Back
Top