• "Arti i Punimit të Drurit", Tiranë

Leader in the design of specific objects from wood. In 17 years, produce and deliver wood from classical works to modern ones, with high technology and geometric precision, to offer clients a guarantee product and quality craft. Strictly observe the terms of delivery of the facility.
Our firm designs and implements directly scale wooden doors, wooden house and any interior decoration. Our customer care since the first conversation. The realization of a project in terms of free personalized client, and if this project is acceptable by the client then starts production facilities and installation.
You can also contact us through our web site (Euroscala-al.com) and the Mob: 0684074398
You're welcome!

Your choice is our obligation and responsibility!

Cel. : 0693717201

Lider ne projektimin e objekteve te veçanta prej druri. Në 17 vite, prodhojmë dhe realizojmë punime druri nga më klasiket deri në ato më moderne, me nje teknologji të lartë dhe saktësi gjeometrike, për ti ofruar klientit një produkt artizanal të garantuar dhe cilësorë. Respektojmë me rigorozitet afatet e dorëzimit të objektit.
Firma jonë projekton dhe realizon në mënyrë direkte shkallë druri, dyer, shtëpi druri si dhe çdo decoration të brendshëm. Kujdesemi për klientin tonë qysh ne biseden e pare. Realizimi i nje projekti te personalizuar falas ne drejtim te klientit, dhe nese ky projekt eshte i pranueshem nga klienti atehere nis prodhimi i objektit si dhe montimi.
Ju mund te na kontaktoni edhe nepermjet sajtit tone te internetit ( Euroscala-al.com) si dhe ne Mob:0684074398
Jeni te mirepritur!

Zgjedhja juaj eshte detyrimi dhe pergjegjesia jone!

WhatsApp
Back