• Tirane, jap me qera apartament 2+1+2BLK Kati 3, 115 m² 580 Euro (Medar Shtylla, Kompl KIKA 1)

Cmimi Euro
Zona/Rruga : Medar Shtylla, Kompl KIKA 1

Apartamenti eshte i pozicionuar ne jug lindje. Ka dy ballkone qe shohin brenda kompleksit dhe dy banjo, dy dhoma gjumi dhe nje sallon me guzhinen e gatimit ne te.
Apartamenti eshte i mobiluar me mobilje salloni tavoline ngrenieje me 4 karrike, tavoline mesi, divan kend, dollape, krevate, biblioteke dhe disponon te gjitha pajisjet elektroshtepiake dhe
enet e guzhines gati për çdo familje. Cdo dhome eshte e pajisur me kondicioner dhe ka ngrohje qendrore me gaz.
Ne cmim eshte i perfshire interneti me fibra optike.
Apartamenti eshte i vendosur ne nje zone elitare te Tiranes, prane kodrave te Liqenit (500m), prane Parkut Olimpik te Tiranes (100 m).
Kjo zone aksesohet mjaft mire me transportin publik per te arritur ne qender (Stacioni i linjes autobus te Kristal dhe te linjes Tirana e Re),
ne daljen drejt Elbasanit apo drejt Durresit nepermjet unazes se madhe.
Kompleksi ne te cilin eshte e vendosur prona, ka te gjitha lehtesite.
Ndodhet brenda nje lulishte e pakalueshme nga mjetet motorike.
Kompleksi ka 3 kate parkim nentokesor.

Cel. : 0697698854.

The Apartment is located in southeast in a complex at Komuna e Parisit area, Medar Shtylla Street.
It has 2 balconies that has the view inside the complex and has got 2 bathrooms, 2 rooms, one big hall, one living room with the kitchenette inside.
The Apartment is furnished with living room sofa, dinning table with 4 chairs, 3 closets, beds, library and all the electrical appliances inside and all kitchen utensils.
Every room is equipped with air conditioner and also central gas heating.
Internet is included.
This apartment is located in an elitary area near by the Hills of the Lake of Tirana (500m) and the Olympic Park (100 m).
This area is very well accessed by the public transport to the center and down town (Kristal bus Line and Tirana e re bus Line),
the outer ring road to east Albania (to Elbasan) and to the south and West Albania to Durres and beyond.
The complex inside has got all facilities.
Inside the complex there is a greenery park for children to play.
It has also got 3 parking floors underground for the residents.

For visits inside the property please contact by mobile 069 76 988 54

WhatsApp
Back