• Ballsh, kerkojme Inxhiniere Elektrike dhe Elektronike

Kompania ''Byllis Energji" Kompania me e madhe e perpunimit te naftes dhe nenprodukteve te saj kerkon te punesoje:

Inxhniere elektrike dhe elektronike

Kandidatet duhet te plotesojne kushtet si me poshte:

1. Te kene perfunduar studimet e larta ne deget e Inxhinierise Elektrike ose Elektronike (Bachelor+Msc)
2. Te kene eksperience pune minimalisht 3-5 vite (Preferohet eksperience ne fushat e naftes dhe te gasit).
3. Te njohin dhe te punojme me skemat elektrike primare dhe sekondare dhe skema te elektronikes.
3. Te jene njohes te mire te programeve kompjuterike Autocad, Scada, PLC, etc
4. Te jene njohes te mire te gjuhes Angleze. (Gjuhe e dyte perben avantazh).
5. Te jene te afte te punojme ne presion dhe ne orare sipas kerkesave te punedhenesit.
6. Te kene aftesi teknike dhe organizative, te jene dinamik dhe te kene aftesi te punojme ne grup.

[COLOR=#0000ff]erionhysenaj@byllis.ch[/COLOR]

----

"Byllis Energji sh.a" the largest company in Albania for process of oil its byproducts is looking to hire:

Electrical and Electronic Engineers

Candidates must meet the following criterias:

1. Have a degree in Electrical and Electronic Engineering (Bachelor + MSc)
2. To have work experience of at least 3-5 years (preferably experience in oil and gas fields).
3. Knowing and working with primary and secondary electrical schemes and electronic schemes.
3. Get acquainted with Autocad, Scada, PLC, etc.
4. Get acquainted with English. (The second language is an advantage).
5. Be able to work under pressure and timetables according to the employer's requirements.
6. Have technical and organisational skills, to be dynamic and have the ability to work in groups.

[COLOR=#0000ff]erionhysenaj@byllis.ch[/COLOR]

Apply
Back